16. jan. 2010

Lek mens man gjør no nyttig:)


Jeg og bror har i helgen tatt turen hjem for å få hjem veden vi hogg i jula. Det er jo allment kjent at jeg ikke er den som er mest i bevegelse, så hardt arbeid merkes GODT etterpå.





Vi dro veden på en strekkning på ca 500 meter. Draingen gikk på intervall på grunn av alle: " stopp, vent, gå dit, stå i ro....*KNIPS*" . Det ble også filmet når jeg forsøkta å skli ned en bakke... det ser ikke fort ut, men det føltes fort ut når jeg hadde rettning rett mot bror som ikke så ut til å flytte seg, ... hehe




Jeg fikk flere ganger høre at jeg ikke var vandt til å dra kjelke, og det stemmer! Dessverre fikk bror foreviget et lite øyeblikk der jeg hadde av ustødighet som endte på tryne i snøen.
Da vi var ferdig var jeg ganske gåen, lå på gulvet i gangen litt, krabbet meg opp på dørstokken og så kom mor med styrkedrikken :)

Ingen kommentarer: