30. mars 2006

Leverte varene!!!

FANTASTISK:


Ikveld har jeg og Rigmor vært i OdderøyHallen og bare stått og nyte nydelig fantastisk musikk i 1,5time! Sivert &co leverte absolutt varene. DEN mannen kan synge!!!

De hadde en god blanding av sanger fra de ulike albumene sine. EN REN NYTELSE!!!!! Sjelden jeg ha stått og ville lukka øynene og bare stå å nyte på konsert.

Men ett lite minutt var jeg redd at kosnerten skulle bli ødelagt. Det var noen tullinger der,de var HØYE og stilte seg rett forran oss og RØYKA ! De ødela nesten Majesty .Så det va flere rundt oss som også ble litt irritert. Men heldigvis flyttet de seg litt så vi kunne fortsett å nyte musikken.

Dette var vært hver eneste krone.De som ikke ville være med kan angre nå ja! (Sto foretsen nermere enn det ser ut på mobil-bildet mitt.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

300 schpæng er mye! Dumme arrangør som ikke ville slippe meg inn som fotograf...

Anonym sa...

Prøver du å misbruke journalist-statusen din Caroline? Jeg er opprørt!

Anonym sa...

Misbruke? Jeg?? Sørnett er en viktig medieaktør.

Anonym sa...

Helt enig caroline;-)synes det var skikkelig teit å nekte sørnett adgang til konserten.