16. des. 2005

Two done, one too go

" Red ut om kristninga av Norge fra ca 800-slaget på Stkklestad i 1030". Denne oppgaven møtte meg da jeg fikk utdelt eksamens oppgaven i Kirkehistorie idag tildig. Jeg måtte lese to ganger, takk Gud tenkte jeg, mens jeg i neste sekund tenkte ÅÅÅÅÅÅ FILLERN DETTA KAN JEG!!!

Noen vil kanskje undre seg over en slik reaksjon men jeg skal nå forklare: Jeg gikk til eksamen å satsa seriøst bare på E. Pensumet er såpass omfattende at jeg viste at det var det mest realsitiske. Da jeg så oppgaven å så at jeg fikk noe jeg kunne ble lista plutslig lagt endel høyere kan man si. Mere press ble lagt på mine skuldre.

Og ironisk nok fikk jeg, akkurat som på forige eksamen, det som sto øverst til høyre på tankekartet mitt, som jeg hadde repetert på helt først, da jeg var mest opplagt... Og jeg hadde fått hjelp av pappa på.

Den som tror at nå kan jeg være med i "jeg har juleferi" gjengen tar feil... no er det 4 dager til neste eksamen som jeg vil tro blir plankekjøring etter dette: KRL fag og formidling...

Ingen kommentarer: