8. feb. 2006

Nøkkler er en fin ting

Idag lærte jeg en ting, og det var å sjekke lommene før du går ut av døren hjemme. Døren vår har smekklås så det betyr at vi altid bare slenger den igjen uten å tenke på at den må låses.

Jeg skulle ut for å kjøpe melk og deretter på biblioteket for å lese. Da jeg skulle opp i leiliheten får å sette melka i kjøleskapet oppdaget jeg en litt lei ting, nøkklene mine var ikke i lommen der de skulle være.

"Jaja", tenkte jeg og gikk til biblioteket,"jeg for bare ta en skikkelig lang lesedag." Det er visst ikke bare dumt å glemme nøkklene. Jeg fikk en ganske lang dag, t.o.m. en liten halvtimes lesing i gangen utenfor leiliheten, før Hilde kom hjem fra jobb i 1645.

Men tror ikke jeg skal gjøre det til en vane å glemme nøkklene.

5 kommentarer:

Nils Jørgen sa...

Hmmm.... den tror jeg jeg skal ta lærdom av, men vi må jo låse den innerste døren, men den ytterste er det smekklås på, så jeg kan jo være uheldig å gå på en smell..


ellers vil jeg innvitere deg til:
http://relgionogpolitikkogsaant.blogspot.com/
bli med i diskusjonen du også da vel!!!

Kamaget sa...

kult med egen diskusjonside ;-) ja skal ta meg en tur innom den.

Anonym sa...

Artig hva man kan finne via andres hjemmesider! Denne gangen var det Anders som var mellom-mann.
Hei Karen! Er din nesten-sambygding her. Står alt bra til? Lenge siden sist nå.

Kamaget sa...

Hyggeli at gamle kjente stikker innom:-) ja her er alt topp!! Håper det med deg også:-)

Anonym sa...

hehe,ja jeg synes det va ganske festlig jeg... litt gøy med utfordringer... og jeg viste hvis jeg absolutt trengte å gå i leiliheten, så kunne jeg sjekke om huseiren va på jobb og få lånt nøkkel :-)