4. aug. 2006

en epoke over

Ja jeg vet det er for dårlig, men jeg har vært for opptatt og sliten til å sette meg ned å skrive om alt som har skjedd i sommer men nå tar jeg meg noen minutter for å gi livstegn fra meg.

For1 time siden var sommerjobben over, for 30 minutter siden la jeg igjen nøkkelen i skippergaten 21 og lukket døren. Jeg er nå offisielt flyttet inn i Marviskveien 9. Jeg har lært denne sommeren at ting ofte ikke går som man først har tenkt seg, og at å jobbe fullt og samtidig pusse opp nytt bosted tar lenger tid og mye krefter enn man først tror.
Men med hjelp fra gode venner og famile har leiligjheten sakte tatt form.

Så nå sitter jeg å nyte pølse og låner nett av en naboen mens jeg nyter tilværelsen av fri og ferdig flyttet.

Ha en fortsatt fin sommer folkens , jeg skal hejm til Portør og nyte livet ei uke!!

1 kommentar:

Anonym sa...

And she's alive! Gratulere!