22. des. 2006

nye tider

Ja nå som jeg allerede var på nett og i go gang med å blogge kan jeg jo meddele en stor nyhet her hjemmefra. Så lenge jeg kan huske ha vi hatt snø på nesten alle tv-kanaler(dvs de 4 vanlige) og om sommeren har vi bare svenske og danske og ingen norske kanaler. Men fra igår er den tid forbi. Da fikk mine foreldre nemli parabol. Og alle barna jubla i kor:-)

Far er allerede i go gang med noe jeg tror kommer til å bli hans nye fritidsyssel, nemli zappe mellom 30-40 kanaler.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det må man si må man si! da er du jo så heldig at du får se Blackburn leke med de røde spaghettibeina 2. juledag - hohoho - er det ikke det nissen sier

Anonym sa...

ja hadde det vært så vel, men jeg drar ned til kristiansand allerede den 25 for å jobbe...så jeg får nok ikke se Liverpool slå blackburn;-)