29. apr. 2007

Ferie weekend


I helgen har jeg hatt det skikkelig slakki og hærlig. Har hatt jente/ferie helg hos Dorthea i deres nye residens(elle hva det heter) på gimlekollen. Anders var bortreist på firma tur så da hadde man hele huset for oss selv.


Lørdagen ble vi liggende som slakt å slikke sol utenfor på det som en gang skal bli terrasse, nå va det bare noen steiner ... Vi grillet og koste oss, men jeg fant ut på kvelden at det var kanksje ikke så sjakktrekk å ha sitte med ryggen ( som ikke va smurt) i ca 1 time mot sola når vi spiste. Den va fin og gyllen som jeg liker å kalle det, andre ville brukt( og brukte) en annen betegnelse... hehe... men jeg mener at det er jo ikke noe gøy å sitte ute uten å se at man ha fått farge og skiller... ;) Men uansett så va det hærlig å bare å gjøre ingenting en heile dag. Men ble fakta trøtt så begge to sovna på sofaene da kvelden kom...
Takk for en konge helg Dorthea!
(har dessverre ingen bilder, da de måtte ha blitt sensurert for litt for mye visning av bar hud)...

Nå er jeg dessverre tilbake i min ringe bolig for å skirve på en jalla oppgave som skal leveres imårra... Doh!

Ingen kommentarer: