15. mai 2007

ny dag

wow 2 innleg iløpet av 24 timer... må vel være ny rekord...

kl krabber mot o4.50 og jeg sitter oppe å jobber med 2 oppgaver som skal leveres imårra eller strengt talt idag hehe... bare å innse at det blir døgning gitt. Er urovekkende våken til at klokken er så mye. Merker litt tunge øyelokk me har enda ikke holdt på å sovne:) .... gjeeesp ... :-D

det lysner visst allerede ute, jeg har hørt fuglekvitter og noen biler har allerede begynt å kjøre forbi. skjønner ikke hva folk gjr oppe så tidli... hehe...

for 1 time sia va jeg over på andre sia av veien ( dvs shell) og fikk kjøpt meg natt pølse og drikke :) ... er hærli å bare kunn eløpe over veien slik til alle døgnest tider.

På tvn har svisj surra og godt i noen timer... mye jalla som går igjen ja:)

ja ja... får vel tilbake til oppgavene mine... ha en fin dag alle sammen.... weeeeee

ble litt sweben no...doh

Ingen kommentarer: