14. okt. 2009

Hausteferie

No he det gått øve 2 uker siden jeg ha oppdatert, nesten for gale altså!
Har på denne tiden hatt haustferie. Den kan sammenlignes med denne kaken i mange ulike deler og farger :

Først i ferien hadde jeg en tur på det glade sørland! Der fikk jeg slappet av med kjente og kjære. Det er ikke tilfeldig at jeg valgte TP-kake som illustrasjonsbilde. Rigmor,bror og meg va på en ny (eller ny for meg) utested nede i kvadraturen, der de hadde Trivial Pursuit til utlån til sine gjester. Og som jeg altid har ment så beviste jeg der at jeg har skjult kunnskap, jeg fikk nemlig full kake først! Det føltes godt!

Etter å ha vært i Kristiansand dro jeg heimover til Portør. For første gang så var det ikek hummerfiske å dra hjem til. Litt merkelig igrunn siden det ha vært fast i hver haustferie. Men takket være snille nabo-fiskere fikk vi smake litt krabbe hvertfall.
Det var noen deilige avslappende dager med god mammamat :)

Neste stopp i ferien var hos Birgitte m/fam i Tønsberg. Det var alt for lenge siden jeg hadde vært der, og det er godt å treffes og stemningen blir med engang som før. Etter en snarvisit hjemom igjen dro jeg til feriens siste destinasjon Oslo. Her hang jeg og sløva med nye og gamle venner :)


Skulle gjerne hatt litt lenger ferie merker jeg, men er greit å være tilbake i jobb. Sjonglerer mellom 2-3 jobber. Siden jeg har litt av husmors-oppgaver denne uken også.
No er dte bare en dag igjen av mitt cola tørke så merker morgendagen er gledlig velkommen!

Ingen kommentarer: