16. nov. 2005

Frisørbesøk.




Klokken 9 idag kom jeg inn på Dame og Herrefrisøren til min frisørtime hos Teresie. Det over 1mnd siden jeg hadde vært der så nå var det på tide igjen synes jeg. Etter 2, 5time med farging, klipping, hodebunsmasasje og latterutbrudd var jeg ferdig. Ganske fornøyd:-) (som alltid)

Ble ikke akkurat den drastiiske forandringen denne gangen, bare farging av ettervekst og litt mere klipping av høyre side enn tidligere. Er litt stolt av at jeg har holdt ca samme hårsveis i 2mnd no:-)

8 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Du va fin på håret KM!!! Grattis m trimming av sveis:0)

Anonym sa...

Fin-fin, Kamahet. ;-)

Anonym sa...

så fint :)

agk sa...

Jeg er også imponert over at du har klart å ha nesten samme hårsveis i 2mnd. Og jeg må si at det ser absolutt bedre ut med det mørke håret enn det hvite sveiseblusset du vandret rundt med tidligere ;)
BEHOLD HÅRET MØRKT!! Da går du ikke iett med uniformen din

Kamaget sa...

Du sier noe der,hehe... portørene og sykepleirene hilser mer på meg nå etter at jeg farget håret mørkt, bør ta det som ett hint kankjse? :-)

Anonym sa...

morn,

kan vel ikke debutere på bloggen din uten å legge igjen en kommentar på november-sveisen. må si jeg støttet akg ahundled pæcent. peace&adjø

Foreningen for Congo