12. nov. 2005

Helt "MAX"


Idag ha jeg stiftet nytt bekjentskap med hesten MAX. Han bærte meg på sin rygg rundt Jegersberg i noen timer. Han var litt sta og veldig sluten , så han gikk endel ut i kanten for å ete. Det satte ikke ryttern altid like stor pris på.

Strålende vær og hygllig med-ryttere (Chris, Dorthea, Anders, Teresie, Rigmor, Torjus, øyvind,Tone og Stig) gjorde denne dag en til en MAX oppllevelse. Men tror ikke at rompa og låra mine sier det samme til kvelden, hehe

Takk for en konge tur folkens!!!!

5 kommentarer:

Torjus sa...

I lige måde!

Anonym sa...

neste gang må du publisere bilder som er store nok til at man slipper å sitte med øya inni skjermen!

Kamaget sa...

Jeg laga en kolasj av de bildene jeg hadde. Og man ser trydelig ka som er på dem... ;-) poenget er ikke at du skal studere dem i detalj, bare få ett inntrykk av åssen det va

Anonym sa...

Va heilt konge å ver på tur m den gjengen:0) Eg he fått kjink i ryggen..så trur det e ei stund te eg ska oppå enn hest igjen.

Kamaget sa...

off då! ja man må være forsiktig. Jeg ha merket særs lite i mine lemmer etter turen, er den fødte rytter vet du ;-)