16. mars 2006

En ny tid

Nokia 3510i diagnose: Mangler "#"tast, levere ikke altid mld som bli sent, er senil og spør etter sim-kortet selv når det står i tlf og den slår seg av og spør etter klokkeslette når man vokner om morran.

Etter å vært trofast mot Nokia og byttet til det hver gang jeg ha ødelagt en mobil, så ha jeg no insett sannheten, NOKIA ER EN DRITT TELEFON!!!

Jeg har nå gjort noe jeg burde gjort for lenge siden, jeg håper den er mer trofast og pålitli mot meg enn sin forjenger. Og navnet er Sony ericsson K300i :-)

En ny tid er kommet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med ny tlf:) Skulle hatt en jeg også. men det er jo så dyrt:) hehe

Kamaget sa...

Nei denne kosta under 1000lappen. Men det er faktisk ganske frustrerende å lære seg en ny mobil. Tar jo eeeeeviiighet å skrive sms nå, hehe

agk sa...

grattis