12. mars 2006

MUF- tur

I helga var det nok en gang klart for MUF-vintertur til Gautestad. Fredag dro jeg, dorthea og rigmor litt tidligere for å fikse litt ting. Jeg og rigmor måtte BARE ut 2.ganger for å dytte bilen før vi var fremme. Er ikke alltid brekking og rettningsansen er på topp, hehe.
På kvelden var det mat og kveldsmøte med Jan Arvid som taler.

Etter en god natt søvn sto vi opp lørdagsmorgen til frokost kl 0900 .Det var strålande vær! HALLELUJA! Dagen ble brukt til en kort skitur, aking på pressenning, grilling, GM(gautestad mesterskap) i skiskyting der jeg prøvde meg som mer eller mindre vellykket live-reporter fra stanplass. Litt ute av trening forran kamera kan man si.

Etter at man følte at man hadde brukt kroppen nok for en dag var det inn å ta en god dusj og i senga og sova litt føre middag. Og som på alle slike turer var middagen gryterett. Slår aldri feil!!

Etter kveldsamlingen (som var ett godt vitnemøte) var det tid for å kle seg i bikini og ut i stampen. Smøre seg inn i snø og hoppe oppi 42graders vann var goooooooooooooood!!

Da klokken ble 0200 fant jeg ut at jeg ville finne sengen. Jeg merker at jeg byner å dra på årene for jeg greier ikke holde ut så lenge på kvedene lenger. Døgning ligger ikke akkiurat helt naturlig for meg lenger, hehe... men jeg var heldivis ikke den som gikk først i seng.

Søndagen var det å formidagsmøte(som det heter i samband sammenheng) ,vaske ut og pakka.

Det va en slakki og konge helg, med fantastiske folk!! GUD ER GOD!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yes!! Sjefstur!! Takk for ei superduper helg! Virkelig en god gjeng det her ja! ;)

Anonym sa...

Va ei kongehelg!!! Takk for god hjelp på turen Karen Margrethe:0) Me va dessidert best i mel-konkurransen! "Vatn og mjøl blir søl"!

agk sa...

Sku ønske eg va m... Men sånn er det når man er i Østerrike isteden ;)

Ellers e eg jo imponert over at du ikke klarer å holde deg våken på nettene. Noen har vært for lite på tur i det siste :D