1. jan. 2007

GODT NYTT ÅR!!!!!!

Ja så va enda ett år over ... tnekte jeg skulle ta ne liten oppdatering på den siste uken i 2006.

Julen tilbringte jeg sammen med familien i Portør. Med tradisjonell julemat(ribbe selvfølgeli) og pakker og kos . En riktig fin julefeiring!!

Mitt lille sjarmtroll av en nevø likte også embalasjen på pakkene like godt som selvge innholdet. Hærli liten mann det der ja!!!

Julfeiringen min hjemme ble ganske kortere en vanli, siden jeg allerede va på jobb i Kristiansand 2 juledag. JObbet frem t.o.m. nyttårsaften.Sengene på sykehuset må firtsatt vaskes når det er feri... doh

Årets siste dag tilbringte jeg med noen venner bher i krsitiansand. Da klokken nærmet seg årsskifte kjørte vi opp på Tinnheia og så utover byen. Det blåste mye så rakettene føyk litt hit og dit. Men ingen skaderpå oss.

Nå venter en ukes soving og slakking her i Kristiansand før skole start.

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN OG TAKK FOR DET GAMLE!!!!!!!

4 kommentarer:

Åshild sa...

happy new year! i will miss you when i'm in england

Anonym sa...

I will miss you to sweety!!

Anonym sa...

Godt nyttår kama!!

Åshild sa...

OPPDATERING ønskes....