8. mars 2007

Blogge sisten

Eg blei tatt av bloggerne frå "Arne Olav", og sender derfor ballen vidare...

"Regler:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon."

1. Jeg sover med beina i kors ( slik som inianere sitter)
2. Jeg har stor sukker behov, har det i kaffi, på gele hvis jeg ikke bare tar det bar...
3. Jeg har ofte gjort rare ting med en sykkel :som å tryne med ett tørkestatvi og sleng meg over styret som benny The kopp elle sykkle inn i tornebusker... har og blitt sykklet på av min egen bror da jeg krysset veien hjemme.
4. Jeg har holdt kjeft i 24 timer
5. jeg ha hatt 5 forskjellig hårfrisyrer med ulik farge iløpet av det siste året.
6. Jeg har spurt etter Carl Johan i Oslo...

Ja var ikke det meste jucie men...
Ballen går vidre til Åshild, Yvonne, Alfred, Solveig, Nils ove og Ragnhild! Go! GO!

5 kommentarer:

Anonym sa...

spørs om du klarer quizen på siden min...

Anonym sa...

greide meg ganske bra syntes jeg;P

Anonym sa...

Heldigvis - jeg slapp unna...

Ole sa...

hmmmmmm! hehe! Karen! Du glemte den når du ringte og spørte om veien ut av parkeringshuset :)

Kamaget sa...

HYSJ OLE!!!!!!!! ;-p