23. mars 2007

så så

ja ja jeg vet at det har vært elendig oppdatering i det siste.
La meg tenke hva er nytt.
Jo jeg har bestemt meg for å slutte studie til sommeren ... hehehehhee... 3 stryk tar jeg som ett tegn at dette ekke noe for meg. Men jeg har allered en plan B i bakhånd så blir spennede å se om den går bedre.

Har hat to sykdomperioder med lett influensa...

Men det som ha tatt mye tid den siste uken er at jeg har vært med på å fikse og få lagt ut stoff på den nye nettsiden til Misjonshuset. Lars Bjarte er super admenistrator og har laga hele layout og alt sånt, jeg har hjulpet med innholde på masse av siden og vært forsøkskanin og fikset lenker og artikkler og slikt. Og ikveld ble den nye nettsiden endelig lansert : sjekk ut.... http://misjonshuset.com . Nå er jeg bare redd for å trykke på lenker o.l får å plutseli oppdage at noe er feil , for da må jeg inn å fikse dem, hehehehe.

weeeeee.!!!....

1 kommentar:

Anonym sa...

men HÅ e plan B???

Venter i spenning.... ;)