16. nov. 2008

frontline

På torsdag dro jeg sammen med 57 av elevene innover mot tigerstaden for å være med på frontline. Frontline er en misjonskonferanse som på en mte kan kalles et vinter-UL. Jeg tok helgen som en "besøke venner helg" og "seminar og møte helg".
Jeg må si meg fornøyd med at bare en bil tuta på meg i da jeg kjørte inn i oslo , det va jo første gang jeg kjørte selv :)

Siden det ikke er så mange spiseplasser her i Kviteseid så va jeg veeldig klar for å kjøpe færimat i uike variantere , frokost på Godt brød på Bislett er virkelig å anbefale! Har også hatt veffal en kebab til dagen. :) ... den beste må jeg innrømme var den da jeg fikk noen elver til å sitte på i bilen og guide meg fra fjellhaug til Bislett for å smake på den nye Kebabiten der som hadde åpningstilbud på 25 kr på kebaben!


Dette ha virkeli vært en good helg der jeg faktisk traff flere gamle kjente enn jeg hadde håpet på.

Nå kaller en ny jobb uke med diverse hendelser som kanskje kommer til å komme ut her.
Intill jeg skriver igjen: Bajong!!

Ingen kommentarer: