30. nov. 2008

så kom vintern

Vi skriver 1 søndag i advent og der kom vintern. Det hele ha vært en underlig uke. Tidligere i uken var det 10 plussgrader, jakken kunne bare bli liggende hengslengt på gulvet. Det var senhøst hærlig "varm" følelse.

men gleden skulle bli kortvarig. For så våknet jeg igår lørdag og skulle årne meg til jobb, jeg tenkte : jeg må se ut om jeg treng jakke idag... Plutselig var jeg veldig våken, for iløpet av natten hadde det kommet 10cm med snø. Og det hadde ikke tenkt å stoppe å snø heller så det ut som. Det snødde hele dagen så tro vi snakker 15-20cm snø.

Idag når jeg våknet hadde det heldigvis stoppet å snø og sola skinte. Jeg må dessverre innrømme at snøen kom helt perfekt. Når jeg sitt å ser på adventstaken i vinduet og snøen fin og hvit utenfor, det gir en ekstra god adventsfølelse!


Jeg måtte faktisk ut å gå tur når været var som dette! ( bildene e tatt med mobilen så beklager litt dårlig kvalitet.)

Ingen kommentarer: