7. des. 2008

Peppekakehusbaking

Da har jeg vært med å laga mitt første pepperkakhus der jeg har laga deigen selv. Jeg og Sophie utgjor ett godt team der hun sto for å kna mel inn i deigen og kjevle mens jeg holdt papirog hjalp til med skjære ut diverse deler, og ta ut og inn av ovnen. Og for å si det selv så synes jeg vi va grådig flinke!!

Jonas og Bård skulle egentli være med , men de ble sittende i stuen og game og surfe... TYPISK!! En av dem prøvde seg på melis men det endte i att nonstoppa bare rand av da vi sku henge på pynt. Og med ingen god pose til å ta melis på huset så bare ble alt klatta på hehehe... skikkelig homemade :D

Her kommer en "bildeserie" fra kvelden :








3 kommentarer:

Anonym sa...

det så faktisk veldig godt ut:-)

Anonym sa...

ja og bortsett fra at deigen hadde litt for mye pepper va den også veldig god:)

Caroline sa...

Vakkert! Jeg er klar til pepperkakehusdyst nå til helga. Det blir stas!