31. jan. 2006

Endelig ha teknologien kommet hjemme


Til jul fikk mine foreldre en PC, men det viste seg at det ikke fulgte med skjerm som det hadde stått i annonsen. Derfor måtte jeg skaffe en dataskjerm til mine foreldre, og idag tok jeg meg en dagstur hjem med en ny skjerm og fikk satt sammen PC'n .

Siden jeg bare var hjemme på en dagstur hadde jeg ikke mulighet til å lære mine foreldre hvordan PCn funker, men jeg tok ett hurtigkurs i skriving og de viktigste funksjonene, som f.eks. hvor msn er, hehe. Men jeg må si jeg ble imponert over at "skrivemaskin genarasjonen" skjønte fort åssen ting hang sammen på tastaturet!!

Er ganske trøtt no, men digg å vite at man ikke lenger treng å ta med seg sin egen Pc når man skal hjem og man ha kontakt med omverdnen når man er hjemme.

Værsegod mamma og pappa:)

4 kommentarer:

agk sa...

Hvorfor blir ikke mitt navn nevnt i saken i det hele tatt?

Kamaget sa...

Fordi du ikke hvar med hjem kankjse? :P

Anonym sa...

Og hvorfor ble ikke mitt navn nevnt? Jeg var tross alt vitne til at denne godsaken ble kjøpt.

Men jeg er ikke sint. Jeg har nemlig fått lappen!

Kamaget sa...

hehe... ja du burde nesten vært med i saken.

Gratulere med lappen!!!!!!!!!!Konge!!!