10. jan. 2006

Nye planer?

Nytt år nye planer. I år som ifjord så tenker man at i dette året skal man gjennomføre de planer,nyttårforsetter, som man har satt for det nye året.

I år har en av planene mine gått i vasken allerede etter første uka. Men det er ikke min feil, det var Spicheren treningsenter som har øka prisene sine på halvårs kort. Lissågreit.

Men åffer setter så mange av oss teite mål år etter år, og ofte de samme, som vi ikke greier å holde i en uke eller mnd engang?

Hvor mange av mine lesere har nyttårforsetter som de ha greid å holde?

6 kommentarer:

agk sa...

Hvis målet om å bli sunnere går i dass fordi Spicheren øker prisene bør du tenke dg om. Ansatte på SSK har billige dealer på SPENST, så den unskyldninga ble litt tynn :P

Anonym sa...

Men mad må ein ha!! Kvelds her i Dronningens 7-ish imårå!! Ta med ost, agurk og paprika;)

Kamaget sa...

til ag: men ha de svømmebasseng på spenst? :P

til kissa`n: den e go ;-)

Anonym sa...

Jeg har hatt som nyttårsforsett å gå opp alle trappene til jobben (8etg.), og det har jeg klart med stort hell!

Sånn, nå Kamaget. Greit nå? ;)

Anonym sa...

Nyttårsforsettet mitt: Å reise til Kristiansund for første gang.

Viktig med overkommelige mål, satsa på å få tatt en biltur til Nordmøre i løpet av året...sjøl om det bli skummelt...hehe :)

Kamaget sa...

SERIØST!!!???unnskyld meg nils ove, men bor ikke du rett ved Kristiansund??? Jeg ha jo t.o.m. vært der!!!