12. jan. 2006

Kveldsmat


Etter en liten jobbtime og forsanger øvelse tok jeg turen til Dronningsgate for å å gjøre noe jeg hadde gledet meg til i hele dag, nemli å ete kveldsmat med Kristine, Lise og Øystein. Jeg hadde med ost, agurk og tomat og de andre hadde med annet snaks som tilsammen utgjorde et delishes matbord.

Lenge siden jeg ha ete ett så godt kveldmåltid her i Kristiansand. Og det hyggelige selskapet var også en høydare. Drøsen gikk om så mangt. Hva er egentlig forskjellen på karbonader og hamburgere, og hvorfor ser karbonade-kaker akkurat ut som vanlige karbonader?

Dette må gjentas. Takk for maten jenter!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mat er godt, men hvorfor er ikke jeg på linklista di..?

Kamaget sa...

OBS,hehe,litt treg selv ja. Du er det no ;-)

Nils Jørgen sa...

Trives du med KRL?
ganske spennende fag!!!

Kamaget sa...

Ja jeg synes det er meget interesangt å lære om hvordan andre tenker og hva de tror på, samtidig som man lærer mer om sitt eget livssyn og dens historie :)