22. jan. 2006

Pørfekt day!!!


Idag har Gud hjelpet meg å satt pris på snøen som har kommet. Snøen har blitt fast, litt glatt og det ha vært helt vindstille, da kan til og med jeg like det:-)

Jeg og Hilde gikk en tur for å vanne plantene til "Boretslag-jentene", og på veien hjem stoppet vi hos Håkon. Der laget vi vaffler og koste oss. Da vi utpå kvelden gikk hjem bestemte vi oss for å gå litt rundt i sentrum og ned til sjøen. Det var helt fantastisk å stå og se utover den mørke sjøen med is på.

Vi tok veien gjennom "Nupen". Det var helt surrealistisk å gå oppå den harde snøen ved fontene. Det er så mye snø at vi kunne gå rett over plattingen sina og over fontena, helt fantastisk.

Og det som satt satte prikken over i`en ikveld var at etter å sagt til Christian at det var folk som gikk på skjøyter i "Tresse", så ringte han og spurte om vi ikke skulle gå dit å gå litt på skjøyter selv.

Jeg har ikke hatt skjøyter på beina på 4 år, og lånte til og med noen lengdeløps skjøyter. For å si det sånn, det er ikke å anbefale når du ikke har peiling på skjøyter, hehe. Men jeg og Hilde bytta etterhvert så jeg fikk prøvd kunstløp, da kom jeg meg fremover:-)

Vi koste oss der og skremte bort ett vordene kjærstepar som gikk runt å runt på isen. Hehe men gøy var det! Takk for at du dro oss med Christian:)

Og så når klokken tikket over 23 så bynte snøen å falle igjen og vinden bynte å blåse.USJ! Men men, jeg fikk en dag der jeg kunne oppleve snøen sin gode side:-) takk!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skøyting er gøy! Og litt vondt. To blåmerker og én kul ble det.

Anonym sa...

Det høyrdes knall kjekt ut!!:0)
Glede meg te i kveld!

Kamaget sa...

caroline: ja det er kjekt når man får det til. lenge leve luft hockey!!!!

dorthea: ja velkommen velkommen. ha kjøpt tilbehør no ;-)

Tone sa...

Å, det hørtes kjempe gøy ut!

Eg åg kan godt være med på skøyter en kveld... :)

Anonym sa...

Pen gutt på bildene...